فهرست بستن

بررسی نوسانات قیمت مرغ؛ امروز یکشنبه در کمیسیون کشاورزی

نوسانات قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن نباتی، یکشنبه با حضور مسئولان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.
کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته آینده روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه بررسی موضوعات مختلفی را با حضور مسئولان کشور در دستور کار دارند.
بر این اساس؛ کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست روز یکشنبه آخرین وضعیت توزیع نهاده ها، همچنین نوسانات قیمت مرغ و تخم مرغ و نیز نوسانات قیمت در زنجیره تولید صنایع لبنی کشور و روغن نباتی را با حضور مسئولان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صمت، بانک مرکزی و تولیدکنندگان بخش خصوصی بررسی می‌کند.
کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، روز دوشنبه در نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت چالش‌ها و راهکار‌های جهش تولید در صنایع و معادن را بررسی می‌کند.
کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری هم چگونگی ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش را با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به بحث و تبادل نظر می‌گذارد.
بررسی برنامه ها، اقدامات و رسیدگی به عملکرد اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارائی‌های سرمایه‌ای وزارت نیرو نیز جزو برنامه‌های کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و بررسی عرضه و توزیع مصالح ساختمانی و قیمت آن‌ها نیز در دستور کار کمیسیون عمران قرار دارد.
همچنین وزرای آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی ، نیرو، اطلاعات و کشور نیز به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان راهی کمیسیون‌های مختلف مجلس می‌شوند.
صداو سیما
۹۹/۰۸/۲۳

بازدیدها: 1,035

مطالب مشابه